Zamyšlení o současné situaci


Důvod:

Když jsem přemýšlel z počátku o všem, co se děje, hledal jsem odpověď u lékařů, ale i v článcích a úvahách z internetu a podobně.

Hlavně jsem však si uvědomoval, že díky této situace by se mohlo podařit, aby došlo ke změně vlády. A jelikož ne se vším souhlasím, jsem přijal, že budu mezi těmi, kdo budou v opozici a třeba to vyjde.

Časem jsem však poznal na základě toho, jak jsem se bavil s různými lidmi a sledoval i vývoj nejen u nás, ale v celém světě, že to je postup a postoj mylný, sobecký, prostě špatný.
To jsem i vyznal Bohu a požádal o odpuštění, ale i poznání, jak se chovat současné době. Prosil jsem i za moudrost k rozpoznání toho, co je správné a co ne. Čemu věřit, co vyznávat. Čemu naopak odporovat a hlavně jak svůj postoj obhájit.

A o tom všem co mi díky této modlitbě Bůh začal ukazovat, co mi připomněl z dřívějška bude celé toto pojednání.

Je pouze na každém jednom z vás, kdo budete číst, co vám to řekne. Zda budete souhlasit nebo nesouhlasit, zda změníte názor nebo budete stát nadále na svém. V každém případě to bude správný názor a postoj, protože je to váš názor a pravda, které věříte. Stejně jsem na tom i já.

Otázky:

1) Má Bůh důvod dopustit současnou situaci?

2) Je popsána stejná nebo podobná situace v Bibli a jak na to tehdy lidé reagovali?

3) V jakého Boha věřím? Ve Všemohoucího, Vševědoucího, Všudepřítomného nebo tzv. Chcijáčka?

4) Jak bychom měli reagovat a jednat my, kdo se považujeme za křesťany? Krom toho, že to přijmeme jako Boží vůli.

5) Kdo riskuje víc v současné době? Bůh nebo satan?






 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

KÁNA vandr

Izrael nebo Ukrajina? Čeho se bát víc?

Velikonoční pouť